Heeft u collega’s die veel te veel Post It’s gebruiken? Ik stel u voor aan onze koningin post-its; Charlotte. Ik vroeg onze marketing manager hoe zij haar eerste maanden bij Prixos ervoer. Ontdek hier meer!
Deze vraag krijgen we regelmatig gesteld, niet altijd uitgesproken, maar tussen de regels door merken we vaak dat onze klanten er moeite mee hebben.
En toch is het zo gemakkelijk om etiketten te printen….
Benieuwd naar meer van Prixos? In deze blog neem ik u mee en geef ik een kijkje achter de schermen. We tellen er vier verschillende afdelingen. Drie daarvan zitten samen op één plek (meestal) serieus en stil te werken. De merchandising, die bezig is met het onderhoud van de website, de boekhouding, die het geld telt én het marketingteam, waar ik zit. Afgelopen week heb ik gezien dat de vierde afdeling wat luider is. Maar welke afdeling is er dan nog?
Als klasseren en organiseren Olympische disciplines waren, kende ik heel wat collega’s die aanspraak maakten op een medaille. Een handige en overzichtelijke administratieve organisatie heeft immers niets dan voordelen, dus het loont altijd de moeite om hier een inspanning voor te doen. Vindt u het tijd om uw klassement eens stevig onder handen te nemen? Dan vertelt Seyda u graag waar te beginnen!
Er zijn twee soorten mensen op deze wereld: mensen met een volkomen lege werktafel en mensen wiens bureaublad vol ligt met losse blaadjes en allerlei andere spullen. Behoort u tot deze laatste groep? Dan hoeft u het hoofd niet te laten hangen; met enkele eenvoudige ingrepen kan u zich immers tot de eerste groep bekeren. Door bijvoorbeeld met ringmappen en tabbladen te werken. Deel de inhoud van deze mappen overzichtelijk in en u komt al een heel eind. Sterker nog: hoe beter u uw ringmappen organiseert, hoe minder tijd u verliest met het zoeken naar de juiste documenten.
Weten wie er in het bedrijf aanwezig is, de eerste contacten leggen op een opleidingsdag, … Wanneer het om identificatie, veiligheid en kennismaken gaat, zijn badges gewoonweg onmisbaar voor elke ondernemer of werknemer. Maar welke badges zijn het meest geschikt voor dagelijks gebruik, en welke kan u eerder als eenmalige naamkaartjes beschouwen? Daar vertelt Funda van de Prixos-klantendienst u graag meer over.
Alle digitalisering ten spijt gaat er toch niets boven zo’n goeie ouwe ringmap. Of u ze nu gebruikt voor uw archief, voor uw dagelijkse taken of voor meetings, de kans is groot dat u meerdere ringmappen binnen handbereik heeft. In deze blog geef ik u enkele tips waar u best rekening mee houdt wanneer u nieuwe ringmappen wil aankopen.
Regelmatig bellen klanten ons met de vraag welk papier ze moeten kiezen voor hun printer. De het grote aanbod zien ze door de bomen het bos niet meer. Er wordt gesproken over grammage, over CIE-witheid, FSC en machinedoorloop…. maar wat betekent dat nu allemaal en hoe moeten ze er rekening mee houden bij de keuze van het A4 papier voor hun kantoor.
Kantoorinrichting bestellen, zo moeilijk kan dat toch niet zijn? Dat dacht u maar. Mijn collega’s van de klantendienst krijgen regelmatig vragen waaruit blijkt dat mensen met heel wat twijfels zitten wanneer ze hun werkplek willen inrichten of extra meubelen willen bestellen. Vanaf vandaag zet ik deze vragen in de kijker, zodat ook u beter geïnformeerd bent voordat u tot een aankoop overgaat.
Het jaar loopt stilaan ten einde. Hoogste tijd om de agenda 2018 te bestellen en te gaan denken aan archiveren opdat u straks goed voorbereid bent. Maar ja, wat is goed voorbereid? Bent u al klaar voor 2018? In dit blog maakt u kennis met Ann en geven wij u bovendien handige tips voor een perfect georganiseerd archief!
Het jaar loopt stilaan ten einde. Hoogste tijd om de agenda 2018 te bestellen en te gaan denken aan archiveren opdat u straks goed voorbereid bent. Maar ja, wat is goed voorbereid? Bent u al klaar voor 2018? In dit blog maakt u kennis met Ann en geven wij u bovendien handige tips voor een perfect georganiseerd archief!
Niemand kan zonder, of u nu ondernemer bent, op een school werkt of thuis. Voor alle professionals geldt: u moet regelmatig kantoorbenodigdheden aankopen. Maar waar? Hoe kiest u een leverancier, welke factoren zijn van belang bij uw beslissing? En wat kan u allemaal als kantoorbenodigdheden beschouwen en als dusdanig inbrengen in de boekhouding? De antwoorden hierop vindt u in de blog van vandaag!
1 van 3